Często zadawane pytania (FAQ)

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć:
przez sklep: impet.net.pl
mailowo: biuro@impet.net.pl
telefonicznie 12 656 59 51, 12 656 22 33 wew.128

W jakim czasie jest realizowane zamówienie?

Każdy towar w naszym sklepie przy opisie ma podany orientacyjny czas dostawy. Towar jest wysyłany po wpłacie pieniędzy na konto lub po przesłaniu na maila potwierdzenia wpłaty. Jeżeli towar zostanie wysłany, klient otrzymuje link potwierdzający wysyłkę.

Czy dostanę fakturę?

Tak, wystawiamy faktury – wystarczy wybrać opcję faktury przy składaniu zamówienia.

Czy towar można odebrać osobiście?

Tak. Większość produktów przy opisie ma informację z jakiego miejsca można towar odebrać osobiście. Po zamówieniu wysyłamy na mail dokładne informacje odnośnie adresu, terminu i godzin odbioru.

Czy można domówić towar?

Tak. W każdej chwili można zamówić dodatkowy towar typu nadstawki do zbiornika lub oczyszczalni. Jeżeli zamówienie główne jeszcze nie wyszło z magazynu, towar dodatkowy będzie do niego dołączony. W pozostałych przypadkach towar będzie wysyłany osobną przesyłką po przedpłacie.

Czy każde zamówienie jedzie jednym transportem?

Nie. Przy zamówieniu nadstawek ze zbiornikiem DropWater 4000 pojadą one osobną przesyłką. Podobnie przy zamówieniu zestawu do deszczówki puszka i pompa zostaną dostarczone dodatkowymi paczkami.

Czy cena dostawy na wszystkie produkty jest podana w sklepie?

Nie. Produkty ponadgabarytowe wyceniamy indywidualnie, głównie zbiorniki DropWater 5000L i Jumbo 10000L. Na poziomie opisu produktu oraz po włożeniu produktu do koszyka wyświetla się krótka ankieta na podstawie której wyceniamy dostawę.

Czy wysyłamy urządzenia za granicę?

Tak. Wtedy dostawa jest indywidualnie wyceniania.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie złożone w sklepie internetowym?

1. W sposób tradycyjny – przelew bankowy
2. Przelewy24 – szybki przelew, karty kredytowe, Blik
3. P24Now – możliwość skorzystania z rat w Alior Bank i mBank, Santander Bank lub odroczonej płatności na 54 dni

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie złożone mailem lub telefonicznie?

1. W sposób tradycyjny – przelew bankowy na numer 44 1140 2004 0000 3902 6348 2267 w mBanku – po otrzymaniu od nas faktury proforma.
2. Gotówka – w biurze handlowym ul. Kalwaryjska 25, 30-504 Kraków

Czy produkty zamówione w sklepie internetowym można odebrać osobiście?

Tak, ale nie wszystkie. Przy produkcie z możliwością odbioru osobistego jest informacja, z jakiego miasta można go odebrać. Po złożeniu zamówienia wysyłamy maila z dokładną instrukcją odbioru.

Z biura przy ul. Kalwaryjskiej 25 w Krakowie można odebrać niektóre biopreparaty, pompy, filtr do wody oraz niektóre nadstawki.

Jakim kurierem / transportem są wysyłane zamówienia?

W zależności od rozmiaru wysyłki realizujemy różnymi formami. Małe paczki wysyłamy najczęściej przy pomocy Poczty Polskiej lub DPD.

Przy przesyłkach paletowych korzystamy m.in. z firmy Hellmann, giełdy transportowej lub lokalnych i firmowym przewoźników.

Jak wygląda rozładunek towaru paletowego?

Firma Hellmann, którą wysyłamy niektóre zbiorniki dysponuje samochodami z widną. Przy pozostałych transportach rozładunek leży po stronie klienta.